En så kallade "chef"

Hejsan!
 
Nu har jag inte bloggat på några veckor! Haft så mycket att göra och därför ingen ork!
 
 
Jag har varit på makeup store i malmö på Åhlens och prov jobbar två gånger, jag har varit och prov sminkat en gång och så klart på intervjuv!  Jag har lagt ner mycket tid på min fridtid och allt gratis!
 
för två veckor sedan var det min sista prov jobb . var där ca fem timmar. Chefen vissade att hon var super trevligt och jag tänkte kan man får en bättre och snäll chef! hon sa till mig att det hade gått bra och hon hör av sig nästa vecka hur det blir. eftersom de hade en tjeje till som skulle provjobba.
 
två veckor har gått inte hör ett ljud. jag har ring och frågat efter henne. jag vet att jag inte har fått det. men förväntar mig ett samtal eftersom jag har lagt ner tid och jobbat gratis. IAF ETT TACK men...
 
igår åker jag och min sambo ner för en rulltrappa inne på ett H&M .
När vi är nästan halvägs så kommer denna "chefen" jag tittar på henne. och hon tittar bort när hon åker up. hon ser mig och vänder anskiket! SÅ FEGT!!!!
 
jag blev så paff.  hon låssas att inte känna igen mig!  jag vet att hon gjorde för när vi klev av rulltrappan så vänder hon sig om och tittar efter oss!!
 
Det enda jag ville ha var ett TACK!  Nu skapar hon dåligt rykte om sig själv och för företaget. DÅLIGT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0